ADVANTECH AE - eAutomation Greece
Greek Language - Ελληνική Έκδοση English Version - Αγγλική Έκδοση τηλέφωνο Τηλ: +30-210 96 35 100
   
Click here to see more - Intelligent Kiosk
 
Δυνατότητα για Νέες Ευφυείς Υπηρεσίες στο Μέλλον

Από Wanger και φωτογραφίες από την Advantech, Συνέντευξη της CH Wu, Αντιπρόεδρο της Advantech iServices & Applied Computing Group

Τι είναι ευφυΐα; Ο όρος υπονοεί λίγο μυστήριο και φαντασία. Αλλά πως το ορίζουμε; Πότε η ζωή είναι αρκετά έξυπνη και ποιά θεωρείται βάση της "ευφυΐας"; Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ένα και μόνο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αλλά όλοι οι ορισμοί έρχονται από τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των χρηστών. Τι χρειάζονται τώρα οι χρήστες και τι μπορούν να χρειαστούν στο μέλλον; Όλα πρέπει να είναι άμεσα διαθέσιμα, ακόμη να είναι έτοιμα προκαταβολικά. Αυτό είναι το αληθινό πνεύμα της ευφυΐας.

Τέσσερα Χαρακτηριστικά για την Δημιουργία Έξυπνης Ζωής.

Η τεχνολογία αυτοματισμών έχει χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικούς τομείς για πολλά χρόνια, αλλά ο βιομηχανικός τομέας είναι ακόμα ο μεγαλύτερος καταναλωτής συναφών εφαρμογών. Ως αποτέλεσμα, ορισμένες βιομηχανίες που αφορούν στην ιατρική περίθαλψη, αυτοκινητοβιομηχανίες, χρηματοοικονομικά, λογιστική και λιανεμπόριο δεν είναι εξοικειωμένες με τη σύγχρονη τεχνολογία και τους τρόπους που μπορούν να προσθέσουν διακριτά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ο CH Wu, Αντιπρόεδρος, της Advantech, iServices & Applied Computing Group, σημειώνει ότι προμηθευτές υλικού με μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή αυτοματισμών χρειάζεται να κατασκευάσουν και να ολοκληρώσουν κατόπιν συνεννόησης την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και όχι απλώς να προμηθεύσουν το καλύτερο υλικό.

Μετά από αρκετά χρόνια σκληρής δουλειάς στη διαφήμιση αυτοματισμών πολυάριθμες βιομηχανίες έχουν εφαρμόσει IT λύσεις σε διάφορες βαθμίδες. Την ίδια στιγμή η τεχνολογία “cloud” έχει επιτύχει σημαντική κάλυψη στα ΜΜΕ και δεν είναι πλέον μία ασαφής έννοια. Η κατανόηση της έννοιας και ο εξοπλισμός εγκαταστάσεων με το κατάλληλο υλικό μπορούν να οδηγήσουν σε επιτυχή υλοποίηση cloud με έξυπνες εφαρμογές. Ο CH είπε, “Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να προωθηθούν πλήρως έξυπνες ειδήσεις σε διάφορες βιομηχανίες.” Ο CH επίσης υπέδειξε ότι υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις πτυχές που συμπεριλαμβάνουν αμοιβαία αλληλεπίδραση, υπηρεσία πολλαπλών καναλιών, προσαρμοσμένες λειτουργίες και διαχείριση μηχανήματος σε πραγματικό χρόνο ώστε να θεωρηθεί έξυπνος εξοπλισμός.

Πρώτον, η αύξηση κατεύθυνσης της ροής του μηνύματος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά ενός έξυπνου συστήματος. Για παράδειγμα, η ψηφιακή σήμανση νοσοκομείων χρησιμοποιήθηκε μόνο για να προβάλει προετοιμασμένο περιεχόμενο και οι θεατές μπορούν μόνο να διαβάσουν τα μηνύματα. Τώρα συνδιάζοντας έξυπνη τεχνολογία με ένα κιόσκι, μπορεί κάποιος να αλληλοεπιδράσει με τα προβαλλόμενα εισάγοντας τα στοιχεία του για την ολοκλήρωση της εγγραφής του.

Δεύτερον, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές πρακτικές όπου οι πελάτες εξυπηρετούνται σε προκαθορισμένες θέσεις, με την αυξημένη δημοτικότητα συνδέσεων του δικτύου και εξοπλισμού δικτύωσης, δίνεται η δυνατότητα οι υπηρεσίες να παρέχονται οπουδήποτε. Για κάθετες αγορές, όπως μοντέλα πολλαπλών καναλιών είναι πολύ σημαντικό για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες τους, καθώς παρέχουν πιο έγκαιρη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση.

Τρίτον, σχετικά με τις προσαρμοσμένες λειτουργίες, παρόλο που κάθε βιομηχανία απαιτεί IT εξοπλισμό, οι επιχειρηματικές και οι λειτουργικές προσεγγίσεις διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κλάδου, τις συνθήκες της αγοράς, και τη δική τους εταιρική κουλτούρα. Για αυτό, οι παραμετροποιήσεις είναι απαραίτητες για την αύξηση της αποτελεσματικότητας, συμβάλλοντας έτσι στις έξυπνες εφαρμογές.

Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι η διαχείριση μηχανήματος σε πραγματικό χρόνο. Μεγάλο μέρος του IT εξοπλισμού βρίσκεται διάσπαρτο στην επιχείρηση και δεν μπορεί να διαχειρίζεται κεντρικά. Παραδείγματα βρίσκονται στην ιατρική φροντίδα στα Νοσοκομεία ή με συστήματα αυτοκινήτων. Στο πρώτο παράδειγμα, μηχανήματα μπορούν να εγκατασταθούν σε διαφορετικούς ορόφους ή σε διαφορετικά τμήματα. Στο δεύτερο παράδειγμα, μηχανήματα που χρησιμοποιούνται σε οχήματα είναι έξω στο δρόμο. Σε αυτές τις περιπτώσεις στέλνοντας κάποιον «στο πεδίο» ήταν ο μοναδικός τρόπος να συντηρήσεις ένα μηχάνημα. Αυτό δεν είναι αποτελεσματικό και οδηγεί σε πιθανά τυφλά σημεία διαχείρισης.

Η έξυπνη διαχείριση είναι ικανή να λύσει αυτού του είδους προβλήματα. Μέσω της ενσωμάτωσης με τις επικοινωνίες, ένα σύστημα μέσα σε όχημα μπορεί να διαχειρίζεται και να παρακολουθείται από κεντρικό σημείο. Οι συνθήκες του οχήματος, ο εντοπισμός του σε πραγματικό χρόνο και άλλα στοιχεία, θα βελτιώσουν την διαχειριστική και λειτουργική αποτελεσματικότητα.

Εκπληρώνοντας το Όραμα του Έξυπνου Πλανήτη

Η Advantech είναι αισιόδοξη σχετικά με το μέλλον της αγοράς. Ο CH είπε “ Βλέπουμε μεγάλες προοπτικές για την έξυπνη ανάπτυξη παρά τα ποικίλα εμπόδια στην είσοδο βιομηχανικών εφαρμογών. Οι μακροχρόνιες προσπάθειές μας σε όλες τις πτυχές ποικίλων πεδίων μας έχουν οδηγήσει στο να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί.”

Επιπλέον, ο CH είπε ότι η Advantech θα δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην παραγωγή προϊόντων που βρίσκονται στην ίδια κατεύθυνση με τις ανάγκες κάθετων βιομηχανιών. “Μέσω της συμμαχίας των διασταυρούμενων βιομηχανιών, φροντίζουμε να δυναμώσουμε την τεχνογνωσία ενώ συνεργαζόμαστε στενά με εταίρους και συντονιστές συστημάτων για να αποκτήσουμε επαγγελματική εμπειρία και γνώση.”

Η Advantech θα προμηθεύσει πλήρως εξοπλισμένα “πακέτα” αντί μόνο απλά προϊόντα, δημιουργώντας ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε κάθετη βιομηχανία. Για την ιατρική βιομηχανία, η Advantech προσφέρει ευρεία γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβάνοντας ψηφιακή σήμανση, ενημέρωση και ψυχαγωγία από το κρεβάτι, κάρτα νοσηλείας μέσω κινητού και ιατρικά tablet PC’s.

Με την ενεργή προώθηση από τις κυβερνήσεις, και τις θετικές εξελίξεις από τη βιομηχανία, οι έξυπνες εφαρμογές και υπηρεσίες ξεκινούν το ταξίδι τους. Αυτό είναι συνεπές με την κεντρική έννοια της Advantech “Ενεργοποίηση ενός έξυπνου πλανήτη”. O CH πιστεύει ότι το όραμα ενός έξυπνου πλανήτη θα πραγματοποιηθεί μέσω της διαδικασίας σταδιακής αλλαγής και έξυπνες εφαρμογές και υπηρεσίες τελικά θα βρίσκονται παντού στη ζωή μας.


Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε:

ADVANTECH AE
Τζαβέλλα 14
166 75 Γλυφάδα - Αθήνα
Τηλ:+30-210-96 35 100
Φαξ:+30-210-96 05 525
Email info@advantech.gr
Website www.advantech.gr

 

Η Advantech παρέχει πλήρη Εξυπηρέτηση και Τεχνική Υποστήριξη στην Ελλάδα από το 1987.


forward to a friend

Προωθείστε το σε φίλους!

Μην διστάσετε ακόμη να ενημερώσετε τους συνεργάτες σας και τους πελάτες σας.

Shop Online
Αγορές μέσω Internet
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα μας επισκεφθείτε το e-Store της Advantech AE.

Privacy Policy
Πολιτική της εταιρείας
Η Advantech δεν πουλάει, ενοικιάζει ή χαρίζει τα προσωπικά σας στοιχεία, αλλά δεσμεύεται να τα προστατεύει.